سازمان ملل: غزه اکنون در شرایط بسیار وخیم انسانی قرار دارد وقوع انفجار‌ پس از حمله به استان بابل عراق (۹ مرداد ۱۴۰۳) تاکید قالیباف بر فعال‌سازی و اجرای تفاهم‌های ایران و امارات عملیات ترور یک فرمانده حزب الله توسط اسرائیل ناموفق بود واکنش ایران به حمله هوایی صهیونیست‌ها به ساختمانی در بیروت اردوغان: اسرائیل مثل یک گروه تروریستی عمل می‌کند زمان احتمالی انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان اعلام شد توصیه قالیباف به پزشکیان | اول از همه صبر و بعد هم تلاش برای حل مشکلات حزب‌الله درخواست‌ها برای عدم پاسخ به حمله اسرائیل را رد کرد معاون نخست وزیر طالبان در تهران: ما خواهان روابط سازنده با همسایگان هستیم پزشکیان: ایران و عربستان باید با هوشیاری توطئه‌ها را خنثی کنند ۲ شهید و چند مجروح در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت (۹ مرداد ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور: گسترش تعاملات ایران و امارات متحده عربی به نفع امت اسلامی است حمله هوایی اسرائیل به بیروت | تل‌آویو مدعی ترور فرمانده حزب‌الله شد + فیلم (۹ مرداد ۱۴۰۳) رزمایش «جهادگران فاطمی ۴» در مشهد آغاز شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) سخنگوی انصارالله یمن با رهبر انقلاب دیدار کرد آیت الله خامنه‌ای: سیاست حزب‌الله در طوفان الاقصی از ابتدا کاملا مدبرانه بوده است عارف: تقویت روابط با جمهوری آذربایجان از راهبردی‌ترین سیاست‌های ایران است پزشکیان: معتقد به توافق در داخل و تعامل با دنیا هستیم فرمانده نیروی دریایی سپاه: ۷۵۰ فروند انواع شناور رزمی به نیروی دریایی سپاه الحاق شد
سرخط خبرها

پخش زنده مراسم تنفیذ حکم مسعود پزشکیان + تماشای آنلاین (۷ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۱۴۵۳
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
پخش زنده مراسم تنفیذ حکم مسعود پزشکیان + تماشای آنلاین (۷ مرداد ۱۴۰۳)
مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری مسعود پزشکیان از جانب رهبر انقلاب اسلامی، از ساعت ۱۰ صبح (۷ مرداد)، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسعود پزشکیان در دور نخست انتخابات بیش از ۱۰٬۴۱۵ میلیون رای کسب کرد، اما به‌دلیل اینکه نتوانست ۵۰٪ آرا را به خود اختصاص دهد، به همراه سعید جلیلی به دور دوم انتخابات رفت.  پزشکیان در مرحله دوم انتخابات که در ۱۵ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد، با کسب بیش از ۵۳ درصد آرا از کل آرای ماخوذه نهمین به عنوان رئیس‌جمهور ایران انتخاب شد. او در دور دوم ۱۶٫۳۸۴٫۴۰۳ رای کسب کرد.

مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری مسعود پزشکیان را می‌توانید از اینجا به صورت زنده تماشا کنید:

اگر پلیر اجرا نمی‌شود یا آن را نمی‌بینید اینجا کلیک کنید

این مراسم به‌طور زنده از شبکه یک سیما، شبکه خبر، رادیو ایران، شبکه‌های برون‌مرزی صدا و سیما و وبسایت‌های khamenei.ir و leader.ir پخش خواهد شد.

مراسم تحلیف مسعود پزشکیان هم سه‌شنبه (۹ مرداد) برگزار می‌شود. طبق اصل ۱۲۱ قانون اساسی رئیس جمهوری در مجلس شورای اسلامی درجلسه‌ای که با حضور رئیس قوه قضائیه و اعضای شورای نگهبان تشکیل می‌شود، سوگند یاد می‌کند. در این مراسم مهمان‌های خارجی در سطوح عالی پارلمانی و بین‌المللی هم حضور خواهند داشت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->